Kanayan Ay

*Buraya random gothic cadılı söz geliyor*
 
AnasayfaSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Sonraki
YazarMesaj
Matthew Fleming
Avcı
Avcı
avatar

Mesaj Sayısı : 212
Kayıt tarihi : 07/02/12
Hobiler : Eh işte, insanların hayatını kurtarmak falan.
Namı : I'M THE HERO!

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   Cuma Şub. 17, 2012 5:58 pm

Aynen ve aynı şeyi düşünüyorum. İki konuda da. Saçlarımı belime kadar uzatıp asla kestirmeyeceğim kısa korkunç oluyor kıvırcık saça dsşlf
Ve... İsim konusunda umutsuz vakayım.

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●

I just wanna lay in my bed:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 10:46 am

hadin bakalım rütbemi aldım :3 şimdi 7 çember üyesi falan diyince aklıma 7 ölümcül günah geldi ha :3 amon, mammon, beelze falan vardı ya onlar :3 enem :3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Leon Lewis
Kirli Kan
Kirli Kan
avatar

Mesaj Sayısı : 632
Kayıt tarihi : 22/04/10
Soy Kökeni : Bulanık
Namı : Paul Tibbets, Lester, Leroy, Lewin, leo, Le Roi

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 10:58 am

...ondan kurgu çıkar lan... *aklındangeçmişti*

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


    anarchyintheyukeyI've been watching, I've been waiting,
    anarchyintheyukeyIn the shadows, for my time. In the Shadows...



    I'm Sherlocked!:
     

    I'm Serdar Ortaçed!:
     

    I'm Ringed!:
     
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://bleedingmoon.soulsboard.com/t182-leon-lewispaul-tibbets
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 11:02 am

çok güzel çıkar hemide :3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Leon Lewis
Kirli Kan
Kirli Kan
avatar

Mesaj Sayısı : 632
Kayıt tarihi : 22/04/10
Soy Kökeni : Bulanık
Namı : Paul Tibbets, Lester, Leroy, Lewin, leo, Le Roi

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 11:18 am

Stocking karakter açacağım muhtemelen. öyle ya da böyle... hatta birkaç karakterimi sıfırlatmayı da düşünüyorum...

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


    anarchyintheyukeyI've been watching, I've been waiting,
    anarchyintheyukeyIn the shadows, for my time. In the Shadows...



    I'm Sherlocked!:
     

    I'm Serdar Ortaçed!:
     

    I'm Ringed!:
     
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://bleedingmoon.soulsboard.com/t182-leon-lewispaul-tibbets
Tsuki Orihara
Black Rose Akademisi Öğrencisi
Black Rose Akademisi Öğrencisi
avatar

Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 12/02/12
Yaş : 21
Soy Kökeni : Kirli Kan
Hobiler : Sarkmak.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 12:46 pm

Rp mi yazsam KHR mi izlesem diye düşünüyorum...

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●



Ayıplı olmayın lan ♥️

Tombikken:
 

FC üyeliğim çok çok:
 


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lawrance Lawford
Engizisyon Mahkemeleri Başkanı
Engizisyon Mahkemeleri Başkanı
avatar

Mesaj Sayısı : 97
Kayıt tarihi : 15/02/12
Soy Kökeni : Elini kirletmeyen bir avcı.
Hobiler : Kimse tanımadan ortalıkta gezinmek, insanların işlerine karışmak, karşısındakini varlığı ile huzursuz etmek
Namı : Başkan. Başkanlar başkanı.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 4:39 pm

Kendime inanamadım. Yaratıcı olsun diye engizisyonun yaptığı işkence türlerine bakıyorum. İnsanları baş parmağından asmak ne ya?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Enrico Loconte
Black Rose Akademisi Öğrencisi
Black Rose Akademisi Öğrencisi
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 17/02/12
Soy Kökeni : Avcı
Hobiler : Kardeşine göz kulak olmak. Bazen de bağırsak fala- /shot
Namı : Huysuz velet

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 4:50 pm

İŞTE! CADILAR MASUM ASLINDA!
Rp yazmaya başlayacağım şimdi. Bugün karda kayıp düştüm ve düşüşten Christoph-stein da nasibini aldı sfamds Hasta olur muyum onu düşünüyorum.

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


Pizza~:
 

I LOVE YOU MORE THAN TOMATO:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nicholas Carrington
İnsan
İnsan
avatar

Mesaj Sayısı : 192
Kayıt tarihi : 13/01/12
Soy Kökeni : Kraliyet
Hobiler : İnsanları küçümsemek, dik dik bakmak, burun kıvırmak...
Namı : Takma isimlerden nefret eder.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 4:59 pm

Her gün bu soğukta milkshake dondurma falan alıyorum... Tir tir titreyerek bitiyorum onları. Ve hasta olmadım hala sdşflksd Hatta boğazımın ağrısı geçti.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 5:21 pm

oha kirli soya yapılan ekleme nedeniylen bi tane de kirli soy açasım var :3 ama karakter şeysi gelmiyo aklıma :D erkek açmak istemiyorum çünkü kontrol edemeyeceğimi düşünüyorum... yada. oha. erkek açsam mı ki :3 bilal'ın olduğu serideki kızıl kafayı alsam falan :3 ya da ne bilim mavi gözlü bi yaratık da bulurum :3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Enrico Loconte
Black Rose Akademisi Öğrencisi
Black Rose Akademisi Öğrencisi
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 17/02/12
Soy Kökeni : Avcı
Hobiler : Kardeşine göz kulak olmak. Bazen de bağırsak fala- /shot
Namı : Huysuz velet

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 5:28 pm

KIZ AÇARSAN ALTIN ÇEMBERDEKİ KARAKTERİMİZ KIZI OLSANA gerçi erkek olsan da aynı tepkiyi verirdim ama olsun... BÖYLE ZAMANINDA BİR ADAMI SEVER BU KADIN ORADAN HAMİLE OLUR DAHA SONRA DA DOĞURUP GÜVENDİĞİ BİR İNSAN KADINA BIRAKIR SENİ UZAKTAN ARADA TAKİP EDER FALAN

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


Pizza~:
 

I LOVE YOU MORE THAN TOMATO:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 5:32 pm

olur ki :3 -evet her kurguya evet diyecek moddayım ki bu aklıma da yattı yane :3- o zaman erkek açiim ya o.o bi de şu kirli soy muhabbetini tam anlamamışım o zaman. kirli soy nasıl olunuyo o.o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Enrico Loconte
Black Rose Akademisi Öğrencisi
Black Rose Akademisi Öğrencisi
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 17/02/12
Soy Kökeni : Avcı
Hobiler : Kardeşine göz kulak olmak. Bazen de bağırsak fala- /shot
Namı : Huysuz velet

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 5:48 pm

Annesi cadı olacak q.q Son of a witch yani.

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


Pizza~:
 

I LOVE YOU MORE THAN TOMATO:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 5:57 pm

höe o kadar mı sade :3 tamam v,v neyse o zaman isim lazım bide şimdi diğmi o.o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Olivette Perdita
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Kayıt tarihi : 18/02/12
Hobiler : Sophronia & Sophia ile takılmak.
Namı : Shahrazad, Hürrem

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 6:02 pm

Evet q.q İstersen bir diğer adı oliver falan olsun? q.q Annesinin koyduğu adı yani... Onu kullanmaz belki falan... q.q

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●

    P o i s o n o u s A p p l e ;
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 6:05 pm

höe olur :3 hoş yani :3 hatta belki başka isim aramaya da uğraşmam :D ama soy ad farklı olmalı tabi çocuğu başka biri büyütçekse o.o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Olivette Perdita
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Kayıt tarihi : 18/02/12
Hobiler : Sophronia & Sophia ile takılmak.
Namı : Shahrazad, Hürrem

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 6:08 pm

Evet evet q.q Perdita zaten soyisim gibi bişi olmayacak sanırsam. *karar veremedi* Tamam o zaman *-*

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●

    P o i s o n o u s A p p l e ;
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Candice Grunewald
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 112
Kayıt tarihi : 16/02/12
Yaş : 22
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Yukarda yazıyo işte bişeyler oradan çıkarım yapılabilir bence.
Namı : Ursula ama bu daha çok ciddi modda cadı olduğu zaman kullanılıyo. Çok nadir yani :3

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 6:12 pm

ehe tamam :D:D neyse ama o zaman onu yarın şeederim anca :/ anam pc istiyo lejantı yazmadan çıkmayam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Olivette Perdita
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Kayıt tarihi : 18/02/12
Hobiler : Sophronia & Sophia ile takılmak.
Namı : Shahrazad, Hürrem

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 7:54 pm

Kemal Enişte gerçekten sobsin abi... Senin kadar virüs meraklısı, bozulmaya programlı bilgisayar görmedim ben... Senin dolmuş diskini de, photoshopunu da, E'ni de C'ni de...

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●

    P o i s o n o u s A p p l e ;
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rachel Luna
Kalfa Cadı
Kalfa Cadı
avatar

Mesaj Sayısı : 117
Kayıt tarihi : 07/02/12
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Körebe oynamak.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:04 pm

Flandre Scarlet.
Galiba buldum kimi çembere sokacağımı.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Olivette Perdita
Kadim Altın Çember Üyesi
Kadim Altın Çember Üyesi
avatar

Mesaj Sayısı : 188
Kayıt tarihi : 18/02/12
Hobiler : Sophronia & Sophia ile takılmak.
Namı : Shahrazad, Hürrem

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:07 pm

TOUHOU! HERYERDE!
Enricoya o kadar üşendim ki direk resim kesip ekleyeceğim ona. VE GELİYORUM İKİZ! *her şey twincest için*

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●

    P o i s o n o u s A p p l e ;
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rachel Luna
Kalfa Cadı
Kalfa Cadı
avatar

Mesaj Sayısı : 117
Kayıt tarihi : 07/02/12
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Körebe oynamak.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:22 pm

Alaskjdla resimleri çok hoş. HEMEN GİDİP AÇACAĞIM Q.Q
Sonra öldürürüz. Hatta Leon gebertebilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Enrico Loconte
Black Rose Akademisi Öğrencisi
Black Rose Akademisi Öğrencisi
avatar

Mesaj Sayısı : 92
Kayıt tarihi : 17/02/12
Soy Kökeni : Avcı
Hobiler : Kardeşine göz kulak olmak. Bazen de bağırsak fala- /shot
Namı : Huysuz velet

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:24 pm

Seve seve ÖuÖ Ben de öldürecek eleman arıyordum ÖuÖ

●.._.·●.._.·●............♣............●·._..●·._..●


Pizza~:
 

I LOVE YOU MORE THAN TOMATO:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rachel Luna
Kalfa Cadı
Kalfa Cadı
avatar

Mesaj Sayısı : 117
Kayıt tarihi : 07/02/12
Soy Kökeni : Cadı
Hobiler : Körebe oynamak.

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:27 pm

*enricoyu gördü*

*hatta bir dakika rafael ile yapmam lazım bunu hemen geliyorum*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
L. Rafael Santiago
Eğitmen
Eğitmen
avatar

Mesaj Sayısı : 164
Kayıt tarihi : 17/02/12
Soy Kökeni : İnsan
Hobiler : Futbol, yüzücülük, sörf, bir de gitar çalıyor.
Namı : Leonardo ve...Tigrão!

MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   C.tesi Şub. 18, 2012 8:27 pm

*geldi*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Şu Anda Ne Düşünüyorsunuz?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 28 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Kanayan Ay  :: RP Out :: Sohbet-
Buraya geçin: